lauantai 25. elokuuta 2012

MUINAISTULIEN YÖ

muinarit kännykkä1
IMG_9875
muinarit kännykkä3
muinarit kännykkä2
IMG_9908IMG_9911
muinarit kännykkä
Lauantaina oli muinarit velkualla ja lähettiin tyttöjen kanssa katsastamaan sinneppäin! Mitä helvettiä, mä en usko vieläkään että Samuli Putro oli askasissa sillon vetääs keikkaa!? 120 ihmisen paikkakunnalla, mitä ihmettä :-D! Oon ihan fiiliksissä vieläkin, koska se oli oikeesti ihan mahtava. Koko ilta oli ihan törkeen kiva ja ihmiset oli hyvällä päällä. Ainut miinus oli tää kotimatka sillä a) mulla  oli vaan yhessä silmässä piilari ja näin muutenki huonosti b) lähin ajaa yöllä ja oli ihan pimeetä c) koko matka oli sumusta, että näki metrin eteensä d) kaikki ajo pitkät päällä ja sokaisti mut haha :-D Olin ihan varma, että ajan jonkun kolarin viä ja akkuki oli jo loppunu..

6 kommenttia:

  1. valitset taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas ne huonoimmat kuvat :DDDDDDD noora et oo tosissas ! hahaha mut samppaa ;)

    VastaaPoista
  2. sun oma silmä vääristää, koska jos kysyis keltä vaan nii sen mielestä tossa ei ois yhtää huonoo kuvaa susta! näät ittes nurinkurin

    VastaaPoista
  3. Hömmhömm, tosiaan Livonsaari on paikka ja asukkaita 190, suurinpiirtein :)

    VastaaPoista
  4. oon aina luullu et siä ois 900 :-D mihinköhän oon sitte sekottanu sen, mutta kiitos nii voin korjaa blogiin sitte!

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)