keskiviikko 31. lokakuuta 2012

I AM MORE THAN A TYPICAL KIND OF THING

temp2
IMG_3969
Ylienerginen fiilis, tästä mä tykkään. Niinkun myös siitä vikojen tuntien fiiliksistä, kun on ryntäämässä juoksua ulos lukiosta kavereitten kanssa.Siitä vapauden tunteesta, villistä olosta ja näläntunteesta. Mulla on tyhmä tapa, rakastan hymyillä vastaantuleville ja kattoa hymyileekö ne mulle takasin. Harrastan tota jokapäivä ja ootan sitä päivää, millon mua pidetään idioottina kun pelaan itekseni tollasta peliä. Jokanen hymy merkkaa oikeesti paljon ja saan lisäenergiaa jokasesta hymystä joka mulle hymyillään takasin. 

2 kommenttia:

  1. mm taas ihanii kuvii susta ja hehe noi mun kuvat (eiookylmäeikäsitähuomaakkaanxd) :DD ja kivasti kirjoitettu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hassu erica, miten voit olla koneella aina ku postaan:) juu ei siä mitää kylmä oo, pyhpyh! mieti kuukauden päästä :-D!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)