sunnuntai 11. marraskuuta 2012

ISIENPÄIVÄ

hhh2
IMG_5184
jeee
Meinasin kirjottaa tähän "hyvää isänpäivää kaikille isille", kunnes mä tajusin ettei ykskään isi lue mun blogia :-D Käytiin syömässä ulkona isänpäivän kunniaks ja iltapäivällä mamma ja pappa tuli meille kahvittelemaan. Tuli vaan yks pieni muuttuja!  
IMG_5185Olin ottamassa tota kakkua pois jääkaapista, et mä saisin siintä kuvan. Arvatkaa miten kävi - mun voimat loppu kirjaimellisesti kesken kaiken kesken ja nyt toi kakku makaa keittiön lattialla. Aattelin olla ihana tytär, heitin noita kakunpalasia takas lautaselle ja pistin jääkaappiin oottamaan isiä lenkiltä :-D! Hah joo mun omaa huumoria, mutten voi olla noin heikko et kakku päätyis tosiaan lattialle ( ja äitin parin tunnin työ meni hukkaan ) !

Terveisin puoltuntia jääkaappia pessyt ilonen noora!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)