sunnuntai 18. marraskuuta 2012

LUNDI MARDI MERCREDI JEUDI VENDREDI SAMEDI DIMANCHE

IMG_5899
IMG_5894
IMG_5873
IMG_5901
Rakastan sunnuntaiaamuja, sitä fiilistä aamusin kun hymyilyttää jo valmiiks kaikki, liitelee pisin huonetta tietäen ettei oo mihinkään kiire, kuuntelee hyvää musiikkia samalla kun kattoo yöllä tulleet uudet postaukset ja hymyilee niille samalla pelkän hyvänfiiliksen takia. Mä oon alkanu hahmottaa mikä elämässä on tärkeetä, en välttämättä tajua kaikkea ennenku menetän, mutta tuntuu mahtavalta huomata omistavansa kaikki asiat, joita on pitäny onnellisuuden esteenä. Tai oikeestaan se tuntuu paljon paremmalta kun mahtavalta, voisin tuntea sitä oloa vaikka jokapäivä. En enää ikinä aio sanoa mun olevan onnellinen, kun oon saavuttanu jonkun asian, mä haluun olla onnellinen ilman mitään huiputuksia. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)