perjantai 9. marraskuuta 2012

MATERIALISMIONNELLISUUS

heea (1)
IMG_3918
IMG_5003
IMG_4924
shoppailu!1
IMG_4931
IMG_4987
shoppailu!
IMG_5014
...on oikee sana kuvailemaan mun fiiliksiä tällähetkellä. En hallitse mun rahankäyttöä yhtään, mä en kehtaa kertoa jokakerta blogissa kun oon ollu shoppailemassa, mä en myöntäis ees äitille paljonko mä käytän vaatteisiin rahaa. Kaunistelen totuutta, saan itteni oikeesti maailman ilosimmaks uusista vaatteista, ostan itelleni onnen. Entiiä onko se oikein vai väärin, sain äitiltä eka päivä koko kuukausirahan ja shoppailin sen samana päivänä. Sain lisää rahaa samallaviikolla ja käytin senki. Oltiin äitin kanssa muutama päivä sitten shoppailemassa ja käytin sen rahat. Tänään sain lisää rahaa ja nyt mulla on kukkarosssa 15 senttiä. Mitenköhä loppukuukauden käy ja nyt on vasta yheksäs päivä, ei yhtään hyvä. Mun huono puolustus on, että vaatteet on kalliita koska noi kolme neulettaki makso yhteensä yli satasen..

4 kommenttia:

  1. Hahah, kyl välillä saa shoppailla ja kuluttaa sitä rahaa, kunhan ei ihan liiallisissa määrin (ja just...mikä mä oon neuvomaan ku oon sun kohtalotoveri ja myös tuhlannu mun kuukausirahan tähän päivään mennessä..)! :DD

    Mutta Brownz on niin ihana paikka istuskella ja Zara paras paikka shoppailla, joten ymmärrän sua täysin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon iha samaa mieltä kaikesta hah! :-D ja kaikista hirveintä, et zarassa on tälhetkellä kaikista ihanimmat vaatteet, voiei

      Poista
  2. mäkin shoppailin joskus ihan sairaasti, mut heitin vaan kuitit roskiin ja pois mielestä ja jos joku kysy ni neljänkympin neule oli "juu alennuksessa 20€".. nyt oon kuitenki tehny silleen et katon vaatetta, arvion et tosta voisin maksaa 20€, ja jos se on yli ni en osta :) kans se et kirjasin kaikki tarkkaan ylös, isot numerot hirvitti paperilla :D nyt oon myös huomannu et mulla on ehkä 1/4 siitä vaatemäärästä mikä oli mutta tykkään miljoonasti enemmän mun tyylistä, ja tuntuu premmalta löytää joku yks aivanihana kun vaikka 4 ihankivaa.

    apua mikä romaani tuli mutsiis sulla on ihana blogi anyways!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki oon huomannu tekeväni tota hintojen puolittamista ja sanon kaiken maksavan vähempi mitä oikeesti :-D en ees tiiä mistä se on lähtösin. voi ku mäki osaisin tehä tollalailla, heti ku saan rahat käteen ni mun on PAKKO käyttää se kaikki heti... mut kiitti kivasta kommentista! :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)