lauantai 1. joulukuuta 2012

EVERYONE SEEMS NORMAL UNTIL YOU GET TO KNOW THEM

kellopuspus
IMG_6415
IMG_6423
IMG_6406

Tää jakso näyttää liian rennolta, mulla on kolmentunnin päiviä hirmusesti ja eilenkin kotiin 12! Käytiin pyörähtämässä hansassa ettien vaatteita, täristiin kylmässä bussia oottaen ja tää toinen osapuoli tais menettää hermonsa mun ravatessa joka kaupassa, sovittamassa jokasta vaatetta! Nyt päätin pitää pikkusen tauon shoppailussa, mulla on ollu parinviikon putki päällä, etten oo ollu päivääkään ostamatta yhtään mitään vaatteita. Tää taiski tulla ihan hyvään saumaan, koska kaikki mun tän kuukauden rahat meneekin joululahjoihin :-)

6 kommenttia:

  1. ihania kuvia ja tosi kaunis kello! :)

    VastaaPoista
  2. Hah, toi otsikko on niin totta!!
    Ja upee kello, ihana! <3

    VastaaPoista
  3. miten sul on varaa shoppailla noi usei? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oonki koko ajan ihan persauki sentakia :-D

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)