lauantai 8. joulukuuta 2012

FREEZE BABY FREEZE

riikkajoonas
IMG_7061
IMG_7016
IMG_6941
IMG_7062
riikkajoonas1
IMG_7072
IMG_7067
Käytiin poikaystävän kanssa kaupungilla ettimässä joululahjoja äitille ja itelle parit kivat jutut. Tuntu ihanalta päästä lämpimään sieltä kylmästä ulkoa. Kaikki ei kuitenkaan menny ihan niin täydellisesti ja mä toivon tällähetkellä sydämeni pohjasta, ettei ketään tuttu nähny mua siellä tänään. Nyt on vähän lisää kaapintäydennystä luvassa, heitin aamulla varmaan puolet mun vaatekaapin paidoista pois. Jos mä jotain saan pyytää, toivon välttyväni joulustressistä tänävuonna. Siltä oon aikalailla onnistunutkin, ainoastaan tän paremman osapuolen lahja stressaa. Oon muutenkin huono keksimään lahjaa, pitäis onnistua ostamaan sitä miellyttävä lahja ja mun ideat alkaa loppua kesken.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)