lauantai 15. joulukuuta 2012

IT'S BEGINNING TO LOOK A LOT LIKE CHRISTMAS

IMG_7638
IMG_7620
jouluvaloi
IMG_7654
IMG_7458
jouluvaloi1
Väärällä jalalla heräämiset, pari pahaa päivää, syömättömyyttä, ittensä näkeminen eri valossa, "tulisit nyt shoppailemaan niin piristyt"-lauseet seurannu mua koko eilisen, käytin tilaisuuden hyväksi ja kävin tuhlaamassa rahaa, uudet pallojouluvalot mun huoneessa joihin oon jo kiintyny isosti ja pientä leikittelyä niillä. Tänä aamuna mä nousin ihan oikeella jalalla, naama hymyssä jo kaheksalta pirteenä. Mulla on vähän kiire tän julkasemisen kanssa, itseasiassa mun pitäis jo olla valmiina sillä ollaan lähössä leffaan. Juutuin kuitenki tänne uuden pussilakanan lämpöön, eikä tee mieli nousta täältä hetkeen pois! :-)

2 kommenttia:

  1. ää norde mun on pitäny kommentoida jo kauan sulle mut jotenki se aina jää.. mut oot ihan mahtava ja sun asenne on jotenkin niin voimaa antava tai silleen en osaa selittää.. oot inspiroiva ihminen tietyllä tavalla! :)

    t. misa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua mä menin ihan hämilleni, enkä tiiä millälailla mun pitäis vastata!:-D no mut kiitos ihan sikana misa kivasta kommentista, piristit mun huonoo päivää ja sait ekaa kertaa hymyn mun huulille kokopäivään!:-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)