sunnuntai 2. joulukuuta 2012

ON ILTA PIMEE JOULUKUU

Kuvakaappaukset2 (1)
IMG_6537
IMG_6542
piprui2
IMG_6551
Ah, aamun pikku piristys toi joulukalenterin avaaminen :-D Vannon, että oon ees hiukan pirtsakampi koko tän kuun sentakia. En aatellu kirjottaa tästä mitään hirveen pitkää, koska mun pitäis jo kohta olla valmis. Venla on tulossa hakemaan mua ihan just ja ollaan menossa kiertelemään kauppoja (hah pitkästä aikaa...)!

Ps. Mua on jo pitemmän aikaa ärsyttäny tän blogin ulkoasu, noi siniset viivat tuolla sivuissa (joita mä en ees osaa ottaa pois, vaikka oon tuskaillu moneen otteeseen niitten kanssa) ja toi yläkuva. Eilen illalla kun mun suunnitelmat meni uusiks, päätin vihdoin tehä tälle jotain. Yritin muokata tätä enemmän mun näköseks ja menetin kokonaan hermot, enkä jaksanu tehä enää mitään ja sentakia tää on ihan keskeneräisennäkönen :-D Mut jos joku teistä tietää millä noi viivat sivuista saa pois, niin oisin niin kiitollinen!

4 kommenttia:

  1. ihana paita ja sun pikkusisko on ihan älyttömän söpö! :)

    VastaaPoista
  2. Upee toi sun paita!!
    Ja ihana uus banneri! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) oot ihana ku viitit aina kommentoida!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)