maanantai 14. tammikuuta 2013

BLOGI 1 VUOTTA

IMG_0020
IMG_0021
Tänään on vähän erikoisempi päivä, tää blogi on ollu pystyssä vuoden päivät. Tää nykynen blogi poikkeaa täysin siintä mun edellisestä, jota mä edelleen välillä selaan häpeä naamalla. Mä oon alkanu tykätä bloggaamisesta himona, tekee koko ajan mieli olla postaamassa uutta jutskua! Vielä enemmän intoa oon saanu ihanista kommenteista, jotka on kertakaikkiaan mahtia! Ne on piristäny mua pahimpinakin aamuina ja saanu mun suupielet idiootinnäköseen virneeseen. En ymmärrä miten jaksatte kirjotella niin kivoja kommentteja, haluun tässä kiittää ihan jokasta kommentoijaa ja lukijaa:-) Samalla voisin kiittää mun luottokuvaajaa, joka jaksaa aina raahautua kuvausreissulle ja kuunnella mun vaatekriisejä. Teitä ihania on tullu nelinkertasesti lisää vuodessa ja tän uuden blogin johdosta, jota mä jaksan aina kummastella. Mut lopuks kaikille teille, hyvää tulevaa kevättä !!

4 kommenttia:

  1. oi ootpa nätti! (:

    http://lifewithmadde.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. tässä ois mun blogi ;) http://ilonayksinkotona.blogspot.fi/ ootmuuten tosi nätti :))) !!

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)