tiistai 15. tammikuuta 2013

IT'S AMAZING HOW STUPID YOU CAN BE WHEN YOU'RE IN LOVE

IMG_9935
IMG_9943
IMG_9944
IMG_9991
Mulla oli kamala vaatekriisi ja löysin ton beigen takin mun vaaterekistä "uudelleen" muutama päivä sitten. En muistanukkaan omistavani tollasta ja oonkin nyt tykästyny tohon hirmusesti. Ai että, miten mä ootankaan kevättä ja aurinkoisia säitä ja mahollisuutta vetästä kevätvaatteet päälle. Koko syksy meni mulla yhessä hujauksessa, tapahtu niin paljon kaikkea kivaa ja nyt mä toivon, että kevätkin menis samaa vauhtia. Tää on vika vuosi alaikäisenä, odotukset tän vuoden suhteen niin korkeella ja niin monta jutskua, jotka mä haluun vielä tehdä ennenkun oon "liian vanha" :-D

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Ja tuo otsikko on kyllä ihan liiankin totta.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, oon huomannu sen vähän liiankin useaan otteeseen omassaki elämässä :-D

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)