maanantai 28. tammikuuta 2013

KOERUMBAN VÄLISSÄ

IMG_1645
IMG_1253
IMG_1494IMG_1644
Oon aina pitäny blogin ainoastaan kavereitten tiedossa, alkuvaiheessa mä en ees kertonu osotetta niille. Monet kuitenkin päätti googlettaa mut ja löysi sitä kautta tänne. Muutama päivä sitten mä rohkastuin sisimmissäni ja jaoin tän osotteen ihan yleisesti. Mulle tuli moninkerroin enempi kommentteja, mitä missään vaiheessa mun bloggaamisen aikana. Olin ihan älyttömän yllättyny, sillä kaikki kommentit oli ihania lukea ja tsemppaavia. Lukijoita tuli samalla parikyt lisää ja menin ite pieneen paniikkiin :-D Hah, jälkeenpäin aateltuna ihan hassu reaktio, sillä oottelin niitä vihamielisiä anonyymejä tänne, niinkun ne on jo lähes jokasen kaverin blogin löytäny ja jääny asustelemaan sinne naama nurinpäin!

6 kommenttia:

  1. ihna mahtava blogi ! (: sait uuden lukijan (::
    http://chocolatechipcookieslovesyou.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. sulla on kyllä niin upeita kuvia ja aivan ihana blogi, jään seuraamaan! :)

    VastaaPoista
  3. näytät jotenki hoikemmalta kun sun hiukset on kiinni ;oot kaunis, sopii sulle^^
    ihana blogi muutenki (:

    lukijasi, forangelseyes.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon itekki huomannu mun poskien näyttävän pienemmältä hiukset kiinni, kiitti kivasta kommentista!:-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)