maanantai 7. tammikuuta 2013

SEE YOU ALL FROM TIME TO TIME

IMG_9613
IMG_9604
Huono hiuspäivä, nutturanteko on mulle maailman haastavinta ja silti epäonnistun jokaikinen kerta. Voi että mua himottais tällähetkellä värjätä vähän tummemmiks hiukset ja saada lisää pituutta, mulla menee nimittäin hermot näitten kanssa. Heräsin vasemmalla jalalla aamulla, hiukset likasina ja välttelin tiuskimista koko aamun. Nyt mä kuitenkin päätin tsempata koulun suhteen ja tehdä ekat pitkänmatikan läksyt pariin kuukauteen, luitte oikein ja mä oon niin jäljessä muista. Tää geometrian kurssi vaatis niin monta tuntia laskemista ja piirtämistä vapaa-ajalla, ettei tää sovi mulle ollenkaan! Onneks mulla on herkut jääkaapissa lievittämässä tätä tsemppausta, mutta silti musta tuntuu että mä keksinkin illalla parempaa tekemistä kun puurtaa koulun parissa.. :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)