sunnuntai 27. tammikuuta 2013

SHE GIVES THEM BUTTERFLIES, BATS HER CARTOON EYES

IMG_1159
IMG_1161
IMG_1167
IMG_0898
IMG_1164
IMG_0781
Ihanan rentouttava viikonloppu takana ja onnistuin jopa selättämään mun viikon kestäneen migreenin perjantaiyönä. Mä oisin tullu hulluks yhestäkään lisäpäivästä vielä, menetin järkeni ja vedin lääkkeitä nassuun kaksinkäsin pahimpina päivinä. Yhtenä iltana tajusin ottaneeni liikaa lääkkeitä siintä, että havahduin yhtäkkiä pyörimästä ympyrää mun huoneessa.. Mä kivuissaan ja lääkkeet ei todellakaan oo tehty hyväks yhdistelmäks, enkä mä ihmettelekään minkä takia multa viedään lääkkeet piiloon koko ajan. Onneks näitä migreenikohtauksia ei oo useemmin, saattais joku sisäelin pettää! Nyt mä meen kuitenki innoissani alottamaan lukemaan huomenna alkavaan koeviikkoon, hah aina niin ajoissa.. :-)

2 kommenttia:

  1. hyvä et sait migreenin selätettyy ja tän postauksen perusteel sullon onnistunut vl takana ^^ ihanaa (:

    lukijasi, forangelseyes.blogspot.com

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)