keskiviikko 16. tammikuuta 2013

SOMETHING DREW ME CLOSER

IMG_0091
IMG_0075
IMG_0074
IMG_0128
IMG_0189
IMG_0288
Tänään oli yks sellanen päivä monista, jollon mua himotti tuhlata mun rahat johonkin. Astetta vaikeempi juttu oli se, etten mä saa käyttää niitä vaatteisiin, kenkiin tai ruokaan joten mä marssin kauppaan ja ostin 50mm objektiivin. Innostuin tosta objektiivista vasta vähän aikaa sitten, mut mun mielestä se on näin näppituntumalta ihan sikana parempi, mitä toi mukana tuleva. Nyt mä en taida vähään aikaan muita objektiiveja käyttääkään :-D Voi että, tänään oli kaikinpuolin niin ihana päivä: mä pääsin jo 12, käytiin tyttöjen kanssa pyörähtämässä muutaman tunnin keskustassa, ostin ton objektiivin ja kävin joonaksella testaamassa sitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)