tiistai 22. tammikuuta 2013

THE WORLD LOOKS BETTER TODAY

IMG_0716
IMG_0323IMG_0762
IMG_0331
Jos multa kysyttäis, vastaisin että voitais tammikuusta pikakelata suoraan huhtikuun lämpimiin aamuihin, usvasiin hetkiin, liian vähiin vaatteisiin ja lähemmäs kesää. Oon ehtiny ottaa tästä talvesta melkein kaiken jo irti, ainoostaan tän vuoden laskettelut on kokonaan jääny multa kokematta. Jos mun pitäis keksiä joku hyvä puoli tässä kylmyydessä, niin mä en keksis mitään muuta kun kivat kuvat pihalla! Tossakin kohtaa tulee ongelmia, sillä ketään ei mun lisäks oo oikein halukas hyppäämään ilman takkia -25 asteeseen vaan blogin takia :-D

8 kommenttia:

  1. täällä kuule kans yks joka odottaa innolla jo lämpimiä kelejä! :D

    VastaaPoista
  2. Vaikuttaa kivalta blogilta:) Ja oot nätti:) Käyppäs kattoo mun blogia:)

    http://susannenblogii.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)