keskiviikko 23. tammikuuta 2013

TO FLATTEN THE SKYLINE AND BEGIN AGAIN

IMG_0880
IMG_0878
IMG_1101
IMG_1097
Pikkusia sanoja, joilla on isoja merkityksiä. Noitten ansiosta mun pää pimeni kokonaan muutamaks tunniks, enkä osannu sanoa sanaakaan. Herkistelybiiit radiosta, muutamat kyyneleet poskilla ja toisen ihmisen käsi pyyhkimässä niitä pois. En kuitenkaan tiiä, mitä mieltä siitä pitäis olla, että ne kyyneleet on sen pyyhkivän käden aiheuttamat. Mä en oo ikinä nähny itteäni siinä tilassa, missä mä olin siinä kohtaa, enkä kyllä tiiä haluunko nähä ees toiste. Mä joudun tankkaamaan tätä tekstiä hulluna, sillä mun pää on ihan sekasin kaikesta tästä päivästä sattuneesta. Pystyin unohtamaan tän jutun hetkeks, kun mua hemmoteltiin vohveleilla, jätskillä ja kermavaahdolla, mut nyt mun ollessa yksin mä en muuta aattelekkaan... Toivottavasti teillä ois parempi ilta ja fiilis, mitä mulla:-)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)