sunnuntai 13. tammikuuta 2013

WEEKENDS DO NOT COUNT UNLESS YOU SPEND THEM DOING SOMETHING COMPLETELY POINTLESS

Mä alan turhautua jo tiistaina, jos en tiiä mitä teen perjantaina. Mulla oli suunnitelmat perjantaiks, mut ne peruuntu viimetinkaan ja mä jäin tyhjänpäälle. Mä en jaksanu raahautua eilen ollenkaan kouluun ja podin perjantaivitutusta kotona yhen aikaan...
IMG_9797
IMG_9814
IMG_9739
IMG_9778
...onneks asioilla on kuitenkin tapana järjestyy paremminpäin ja saatiin kun saatiinkin tekemistä siks illaks järkättyy mellin kanssa! Kävin pikasuihkussa, heitin vähän paremmat vaatteet päällä ja lähin samantien turkuun. Hah mä oon ikusesti kiitollinen, että omistan tommosen extempore-kaverin, vaikkei mulla tästä illasta oikein mitään mieleenpainuvaa jääny päähän.. :-D 

4 kommenttia:

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)