maanantai 4. helmikuuta 2013

2537 KERTA SAMAN ASIAN TAKIA NEUROLOGILLA

Mulla tuli tänään äkkilähtö sairaalaan, se kipu ja muut oireet ylty kestämättömiks. Ois pitäny tulla aikasemmin tänne jo, sillä se vilu, tuskanhiki, puheen meneminen epäselväks ja lauseitten muodostus ei enää onnistunut, kipu jonka vuoks en voinu liikkua enkä ylipäätänsä aatella. Ihan vika tikki oli kamala sydämentykytys ja rintakipu. Siinä vaiheessa mä tajusin olevan kiire. Pääsin sisälle onneks tosi nopeesti ja mun kanssa puhuttiin, tehtiin muutama testi ja mietittiin erilaisia vaihtoehtoja tulevaisuudelle.
IMG_2452
IMG_2335
IMG_2551
Mitä mä opin koko jutusta? Mä en enää ikinä oo yhenkään polttavan ihmisen lähellä - tää koko juttu nimittäin sai alkuunsa pelkästään tupakanhajusta. Mä en ymmärrä, miten mulla voi olla niin outo vartalo ettei mun silmät, pää eikä muu vartalo kestä tupakansavua. Vielä kun mä ite oon kokonaan savuton ollu aina. Joudun syömään nyt ainaki pari vuotta jokapäivä estolääkkeitä, ettei kohtaukset yltyis näin pahoiks. Niitten lisäks mul on pari muutaki purkkia, jotka on osottautunu tän illan aikana jo ihan loistaviks kipulääkkeiks. Mä lopetan kuitenki suosiolla tän mun pahan mielen purkamisen tähän kohtaan, etten pilaa teiänki päivää. Kauniita unia :-)

6 kommenttia:

  1. Voi sua :( toivottavast noi kohtaukset menee ohi nii ettei niit tuu enää! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan, aika tujuu tavaraa tuntuu olevan! Kiitos ihana <3 :)

      Poista
  2. miekää en oikee kestä tupakansavuu :/ mut sie näköjää viel huonommi ;o mut hienoa ettet polta (: ihuna toi valkonen paita tuos ekassa kuvassa ^^

    lukijasi, forangelseyes.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuleeks sullaki samanlaisii ongelmii pään kanssa? :-) kiitos!

      Poista
  3. Voi suaa :( Toivottavasti noi lääkkeet sitten auttais! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon syöny noita ihan vaan muutaman ja toi kohtaus lähti heti pois. Sivuvaikutuksia vaan on 10 lääkkeen eestä, etten viitti ihan turhan takia syödä. Kiitos Julia ♥

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)