torstai 28. helmikuuta 2013

HYVÄ PÄIVÄ

huivihuonosti
IMG_6225
IMG_6229
IMG_6471-001
IMG_6013-001
Kollaasit1
IMG_6290
Oon pyöritellyt näitä kuvia ja tekstiä tässä jo parisen tuntia saamatta tätä mun silmää miellyttävän näköseks. Tää koko päivä on ollu hurjan paljon hyvää mieltä täynnä, lähiaikoina musta on tuntunut yllättävän useesti siltä. Jouduin heräämään puolta tuntia aikasemmin, oottamaan tunnin ennen koulun alkua ja vielä toisen tunnin koulun jälkeen neuvolassa. Tavallisesti noi edellä mainitut asiat ois saanu mut repimään hiukset päästä, tänään mä keksin jokasesta asiasta pelkkää hyvää. Oon hipsutellu meiän taloa edestakasin, tehny ite tehtyjä hamppareita ja istunu keittiön lattialla hymyillen syömässä niitä. Nyt mun täytyy kuitenkin keritä saunaan jääkylmien mansikoitten kera, laters!

6 kommenttia:

  1. Tuo huivi on aivan upee, mistä se on? :) Namii itsetehtyjä hamppareita ja sit saunaan mansikoiden kans, äää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. H&M parivuotta sitten ostettu, eli ei varmaan löydy enää :-(

      Poista
  2. jäiset mansikat :3 ja sauna<3 hieno toi huivi sulla,sopii sun tyyliin (:

    forangelseyes.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Kivat pökät, Imagine Dragonsilta Radioactive on kunnon voimabiisi, kannattaa kuunnella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja mä laitan korvan taakse :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)