maanantai 11. helmikuuta 2013

HYVÄN MIELEN SALAISUUS

IMG_3176
IMG_3013
riikkkaaa1
IMG_0711
IMG_3072
Mikä tekis illasta parempaa kuin jokailtanen rentoutumishetki ihan vaan ittensä kanssa. Jo pienestä pitäen oon osannu antaa itelleni aikaa erityisesti iltasin. Mun herkkä puoli pääsee valloilleen, spotifystä kajahtaa sad songs- soittolista ja mun ajatukset alkaa pyöriä päivän tapahtumien ympärillä. Yöpöydän laatikosta löytyy aina suklaasydämiä, joita mä rakastan syödä iltasin ja heti herättyäni. Siinä vaiheessa mä makaan mun pehmosissa lakanoissa, kunnes mun puhelin soi joka ilta. Siellä on ihana ääni, joka toivottaa hyvää yötä ja meiän "hyvänyönpuhelu" venähtää aina parituntiseks. Se loppuu joka kerta samalla kaavalla, me molemmat ollaan nukahtamaisillaan ja puhelimesta on kuulunu kymmenen minuuttia pelkkää tuhisevaa hengitystä, kunnes toinen meistä ymmärtää lopettaa toivottamalla vielä kerran hyvät yöt. Mä tuun niin onnelliseks noista, ettette voi ikinä ees kuvitella. 

4 kommenttia:

  1. Sulla on tosi kivat hiukset:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, mulla on kamala hiuskriisi tällähetkellä :-D

      Poista
  2. voih, kun luin ton tekstin loppuu nii vieno hymy vaa tuli huulil ja alko itkettää :') ootte niin söpösiä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot hassu :-) kiitos tosi paljon ihanasta kommentista!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)