keskiviikko 27. helmikuuta 2013

MÄ VAAN AATTELIN

IMG_5834
IMG_5907
IMG_5897
IMG_6025
...että kun tänään sattu käymään huono säkä kuvaajan suhteen, kun en ihan kouluun asti jaksanut vaivautua, niin mä voisin ottaa testikuvat pihalla jalustan kanssa. En oo tullu käyttäneeks sitä ikinä ulkona, kun kaverit on aina hoitanut kuvapuolen tässä blogissa. Alkukankeuksista huolimatta yllättävän kätevä vempele just tällasiin tilanteisiin. Ainut vaikeus oli hahmottaa ton 50mm-objektiivin kanssa tarpeeks kaukanen etäisyys ja säätää jalusta sen mukaan. Ehkä mä vielä joku päivä hallitsen tän paremmin :-) 

Osa teistä muistaa varmaan, miten mun sarveiskalvot tulehtu kesällä niin pahasti, että olinkin loppukesän sisällä järkyttävän valoarkuuden takia. Nyt kevät on kuitenkin tulossa ja toi yks kuva oli ainut noista monesta sadasta kuvasta, jossa sain pidettyä silmät auki. Kirveli ja sattu älyttömästi, kun mä ees yritin kohottaa katsetta maasta. Rupesin taas miettimään, oisko ehkä sittenkin aika mennä uudelleen sairaalan tutkimuksiin vai pitääkö tän kanssa vaan oppia elämään?

4 kommenttia:

  1. mee ihmees johonkin tutkimuksiin, koska voi olla tosi vaikee tottuu tollaseen :o :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vaikeeta todellakin, osuit naulan kantaan! Se kipu on ihan hirveetä ja sokeus niissä tilanteissa, mut enmä oikein tiedä mitä sairaalassakaan voitais asialle kuitenkaan tehä... Ehkä ois kuitenkin hyvä käydä kysymässä:-)

      Poista
    2. Voi ei :( koita pärjää <3 toivottavasti saisit toho jotai helpotust!

      Poista
    3. Toivotaan! Sä oot anu ihana ♥

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)