sunnuntai 10. helmikuuta 2013

MUUTAMA EILINEN OTOS

IMG_3157
riikkamauto
IMG_3111
IMG_3120
Kerrankin mä voin sanoa, että eilinen ilta meni nappiin! Sen tunnistaa siintä, miten aamulla heräs lämpimästä viekusta, hymy puski läpi ja vieläkin mua jaksaa hymyilyttää eilisen muutamat tapahtumat ( poikkeuksena aamunen sähellys, kun tajusin kadottaneeni yhen tavaran, mut onneks se kuitenki löyty ). Ja aina mä jaksan ihmetellä, miten mulla on ihmeellinen järkkäri - nimittäin vaikka mä en koskiskaan siihen illan aikana, niin aamulla sinne on aina ilmestynyt muutamakyt uutta kuvaa jotenkin kummasti!

2 kommenttia:

  1. oot ihanan hymyileväinen :;) hyvä et oli onnistunu illanvietto ^^ näyttää oikee kivalta(:

    lukijasi, forangelseyes.blogspot.fi :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä tuntuu, et ihmisiä alkaa tympimään toi mun jatkuva hymy :-D mut hyvä, jossei sua vielä

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)