torstai 14. helmikuuta 2013

RAKKAUSPÄIVÄ - YSTÄVÄNPÄIVÄ NIMITTÄIN

Kollaasit9 IMG_4054
Useemmat mun ystävät on perfektionisteja koulun tai harrastusten suhteen, mä taas oon aina ollu täydellisyydentavoittelija ihmissuhteissa. Oon älyttömän tarkka, että mulla on täydellinen suhde kavereihin, poikaystävään, tuntemattomiin ihmisiin ja perheeseen. Otan kaikki muut jutut mun elämässä huolettomasti, mut ihmissuhteitten eteen mä teen älyttömästi. Musta on upeeta, ettei mulla ole ollut 16 vuoteen yhtään riitaa kaverin kanssa, ei oikeesti ikinä. Nauretaan aina sitä, miten mun ystävät sanoo "ei sun kanssa vois ees kuvitella riitelevänsä". Välillä koen isoja ongelmia tän suhteen, sillä mä vietän unettomia öitä kuullessani jonkun hyvän kaverin olevan pahalla mielellä ja sen takia mä haluunkin puhua kaikki selviks ennen nukahtamista. Usein myös iltasin ennen nukkumaanmenoa meillä on jo kauan ollu yhen ihanuuden kanssa ihana tapa puhua iltasin "hyvänyönpuhelu", jossa kerrotaan päivän kuulumisia, kun ei kuitenkaan joka päivä nähdä. Kuten voi myös päätellä, mulle ystävänpäivä ei todellakaan oo päivä muitten joukossa. Sillon tekee mieli olla vielä kiltimpi ja parempi ihminen, jos noin voi edes sanoa. Tai ainakin pyrkiä siihen.                                                                                                             
Oikein ihanaa ystävänpäivää ihan jokaselle teistä, mä toivon että teilläkin oli kiva ystävänpäivä! :-)

2 kommenttia:

  1. Minä en tee paljoa ystvyyssuhteiteni eteen, mutten ole koskaan riidelllyt heidän kanssaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, mun korvaan toi "minä en tee paljoa ystävyyssuhteitteni eteen" kuulosti kamalan tönköltä :-D Mut et sä varmaan ihan sillälailla sitä tarkottanu, miten mä sen ymmärsin. Mut tosi hyvä juttu, että oot pysyny riitelemättä :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)