torstai 21. helmikuuta 2013

TÄYDELLINEN HEMMOTTELUPÄIVÄ

21 tapaa pilaa avioliitto
IMG_4914IMG_5136
Huh, miten ihana päivä takana. Tulipahan taas naurettua ja herkuteltua enemmän kun laki (ja mun housujen vyötärö) ois sallinut! Syötiin pitkän kaavan mukaan ja tottakai tänään piti käydä taas leffassa, tälläkertaa tosin kattomassa 21 tapaa pilata avioliitto. Mä ite tykkäsin leffasta, anniina taas ei ollu mun kanssa ihan samoilla linjoilla. Leffan loputtua 10 minuuttia aikasemmin, päätin käyttää ajan zaran vaatteitten ihailuun. Mun tapauksessa juoksin pää kolmantena jalkana sovituskopin ja vaatetangon väliä ja löysin 3 ihanaa neuletta, xl-kokosina vaan. Tälläkertaa tekosyynä toimi halpa hinta ja ajatus ompelukoneen reilummasta käytöstä tänä iltana. Oon huono pitämään lupauksia, nimittäin aamulla kirkkain silmin vakuutin äitille, ettei tänään mun vaatekaappi saa yhtään lisäkiloja. Sori äiti, tällasta sattuu...:-D

Ps. Jottei kaikki ois ihan sentään täydellisesti mennyt, bussissa mä onnistuin hajottamaan sekä mun laukun - että kukkaron. Ongelma kuitenki kunnossa, mä sain molemmat korjattua kotona!

6 kommenttia:

  1. Voi miten ihan asu! Tuo neule ja takki näyttää niin kivoilta ♥

    VastaaPoista
  2. mikäs sen parempaa kuin pakastepullat ja pizza ::D ihanan näköne hemmottelupäivä ollu sulla (: ja oot kyl ihanan laiha ;o

    lukijasi, forangelseyes.blogspot.fi <:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh jepjep.. :-D Innostuttiin muutama päivä sitten syömään kaverin kotona vähän pakastinta tyhjemmäksi. Mutta kiitos paljon! :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)