torstai 7. helmikuuta 2013

THE LUCKY ONES

IMG_2695
IMG_2814
IMG_2849
IMG_2696
Naamakuvat menee tälläkertaa mustavalkosen muodossa, sillä mua alko ärsyttämään mun nykynen hiusväri. Muutaman viikon päästä on onneks kampaaja, jolla aion värjätä tummemmat tasaväriset takasin. Mut asiasta toiseen - nimittäin lääkäri kirjotti mulle mielialaa nostavia lääkkeitä, jotka samalla parantaa esimerkiks keskittymiskykyä. Mulla ei siis ole paha mieli, vaan sain noi nostamaan mun älyttömän alhaista kipukynnystä. Tän viikon alusta asti oon nähny koulunkäymisen lähinnä kivana asiana, pysyn hereillä tuntisin, jaksan ekaa kertaa lukion aikana tehdä jotain tunneilla ja mun motivaatio heitti kuperkeikkaa taivasta kohti. Ihan huippu juttu, sillä energiaa riittäis vaikka muille jakaa!

6 kommenttia:

  1. kuinka monta neuletta oikeen tarviit?? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän niitä voi olla ikinä liikaa ;-)

      Poista
  2. hyvä et on ollu ny energiaa, mullaki :D se voi olla toi aurinkoki mikä on sitä antanut...sulle sopiii kyl hyvin toi keskijakaus ^^

    lukijasi, forangelseyes.blogspot.fi <:

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)