perjantai 15. helmikuuta 2013

UUTUKAISET

IMG_4197
IMG_4220
IMG_3859
IMG_4161
Jippii, mä oon niin ilonen. Äiti kyseli muutama päivä sitten, mitä mä haluaisin ystävänpäivälahjaks ja tänään me käytiin hakemassa se. Enää mun ei tarvii rakennella torneja ympäri huonetta, jotta saisin otettua kavereitten kanssa kuvia, nimittäin ostettiin mulle jalusta järkkärille. Mulla tarttu samalla mukaan kaikkea muutakin ihanaa ja kiljuin riemusta kaks tuntia shoppailun jälkeen, sillä noi kaikki makso naurettavan vähän! Tällähetkellä mä yritän kirjottaa tätä postausta loppuun, mun vieressä köhisee uninen kaveri ja mä yritän puhua sen kanssa unissaan. Sen vastaukset ei oikein osu nappiin, sillä se vaan nauraa jokaseen kohtaan tai pyytää lopettamaan.. Ehkä munkin ois parempi painua peiton alle ja koittaa nukahtaa, ettei tarvis yksin olla hereillä. Kauniita unia!

6 kommenttia:

  1. Nyt täytyy sanoa että oletpas kaunis nuori nainen!

    VastaaPoista
  2. mist toi upee farkkuliivi on? :--)

    VastaaPoista
  3. Sinulla on ihnat silmät ♥
    Saanko udella mistä alusta on ostettu? Meinaan, että olisi minullakin tarvetta sellaiselle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anttilasta, toi on tarjouksessa ainakin jonkun aikaa vielä! :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)