perjantai 22. helmikuuta 2013

VÄHÄN ERILAINEN PERJANTAI

IMG_5220
IMG_5240
IMG_5146
IMG_5249
IMG_5145
Käsi kädessä aamusta iltaan, jäässä olevat varpaat, rento fiilis ja maailman paras syli. Tätä mä oon kaivannut pitkästä aikaa. Tällähetkellä mulla on vähän kiire tän kirjottamisen kanssa, oon käyttänyt "mä oon ihan kohta valmista"- lausetta niin monta kertaa, että se on tainnut menettää kokonaan merkityksensä. Meillä oli kovat suunnitelmat illan varaan, miten oltais etitty parit pippalot ja kävelty hassuja puhuen keskellä yötä tänne takas.  Eipä kannattais suunnitella yhtään mitään - nimittäin koko pikku kylässä ei liikahtanut ykskään ihminen. Päätettiin suosiolla luovuttaa ja tulla lohtusyömään tänne lämpimään. Hyvää viikonloppua! 

2 kommenttia:

  1. Oletpa sinä suloinen ja herttanen tyttö! Ihana ku jaksat hymyillä niin paljon kuvissa, se antaa niin hyvän vaikutelman ja saa koko blogin näyttämään heti paremmalta :)
    Eipä mulla muuta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihanasta kommentista!:-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)