lauantai 2. helmikuuta 2013

VÄRIVIIVOJA

IMG_2152
IMG_2128
IMG_2109
IMG_2220IMG_2165
Pikkusia viivoja eri puolilla vartaloa, jotka on saanu alkuunsa tän tytön inspiraatiosta. Pieni viaton idea, jota kohtaan mulla tuli vahva tunne toteuttaa se. Mua kutitti värin liukuminen mun keholla, vetäydyin hurjaks ja yritin olla välittämättä. Päästin mun ennakkoluulot maalaamista kohtaan kauas pois, otin vaatteen vaatteelta pois ja ryhdyin heittelemään maalia tän rontin vartalolle( suomeks sanottuna meillä kävi sellanen maalisota, että kylppäri oli aikalailla sen värinen ). Satatuhatta kuvaa kamerassa - eihän se muuten ois ollu niin täydellistä, me kaks aika hävyttömästi kameran edessä oli hassua. Oon silti onnellinen tajutessani, että voin tehdä tän rontin kanssa ihan mitä tahansa mun mieleen juolahtaa. Se onkin yks syy, minkä takia mä rakastan sitä niin paljon. 

4 kommenttia:

  1. eiikä te ootte liian söpöi :D:D

    VastaaPoista
  2. siis eiks teil kummallakaa ollu vaatteit pääl? ootte ihanii (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ollu kummallakaa mitään päällä :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)