keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

2 IHANAA VUOTTA

..ihanan ihmisen kanssa, jonka kanssa mä haluun viettää loppuelämänkin. Pariin vuoteen on mahtunut älyttömästi hymyjä, pusuja, rakkaudenosotuksia, lohduttamista, erimielisyyksiä, luottamusta, punasia silmiä, hulluudentunnetta, puristuksia, vahvaa sidettä meiän välillä ja ennenkaikkea onnellisuutta. Ollaan kaks niin samanlaista, mut samalla niin erilaisesti aattelevaa ihmistä. On meillä kuitenkin monta yhdistävääkin asiaa, ettei tässä nyt ihan eri planeetoilta olla!
aurafest
Joonas merkitsee mulle älyttömän paljon, mä en edes tällähetkellä osais kuvitella mun elämää ilman seurustelua. Ollaan koettu yhessä mielettömän paljon asioita, mitään mä en haluais välttämättä muuttaa, vaikka meillä meni pitkään syksyllä huonommin. Joonas on sellanen ihminen, kenen kanssa oon uskaltanu koittaa hulluimmatkin jutut onnellisesti. Taidan olla ikuinen villilapsi, sillä musta on huippua miten keskellä yötä käveltiin peiton kanssa tien varteen pelkästään istumaan, otettiin älyttömiä maalikuvia ilman vaatteita kylppärissä, soudettiin viereseen saareen kesäyöllä, ollaan oltu sadat kerrat viettämässä iltaa erilaisemmassa porukassa, nähty toisemme aidoimmillamme, tanssittu keskellä päivää alasti valssia, nukahdettu hassuihin paikkoihin ja oltu muistamatta aamulla yhtään mitään, höpötetty alkoholin vaikutuksesta ties mitä hassua, otettu kännykät täyteen hulluja videoita ja pussailtu monta tuntia putkeen huumassa. 
ericakuvaa
Arvostan sitä, miten meillä on pelannu luottamus ja rehellisyys täydellisesti koko kahen vuoden ajan. Tän asian kanssa ei oo ikinä tullu ongelmia, eikä kyllä varmaan tuu ees tulevaisuudessa. Musta on ihan huippua, ettei meitä kumpaakaan oo siunattu ylipäisellä mustasukkasuudella ja ollaan molemmat aina saatu mennä millon mihinkin, miettimättä että mitäköhän toinen siintä aattelee. Toinen ihana asia on se, miten mä en oo saanu kertaakaan osakseni yhtäkään haukkumista tai väkivaltaa yleensäkään. Vaikka oisin saanut joonaksen kuinka raivon partaalle tahansa, ikinä se ei ole sanonut musta yhtäkään pahaa sanaa. 

Mä rakastan jakaa mun elämän joonaksen kanssa, kertoa sille mun ällöimmätkin jutut ja nauraa sen kanssa niille yhessä peiton alla. Sitä, miten voin käyttäytyä miten tahansa ilman, että mua katottais pahasti vinoon. Tai miten voin herättää sen keskellä yötä soittamalla, miten mua pelottaa mun ikkunan takana oleva murhamies älyttömästi. 
lentokonekuvia
Ikinä ei tiedä miten elämässä tulee käymään, ollaanko me yhdessä vai erikseen, onko toinen meistä hengityskoneessa, sairastuuko jompikumpi tai kasvetaanko me vaan erilleen. Miten ikinä käviskään, haluaisin vaan meiän molempien olevan onnellisia ja selviävän niistä huonoistakin ajoista. Sellasia on kuitenkin ihan turha murehtia nyt, parempi elää hetkessä, hymyillä nyt kun sitä hymyä kerran riittää ja kattoa ilosesti tulevaisuuteen. Pääasia kuitenkin nyt on, että meillä menee tällähetkellä paremmin kun hyvin ja tulevaisuudessa toivottavasti huippuhyvin ja onnellisesti. 
Oon alkanu yhä enemmän uskoa siihen, että jokasella on se oikea jossain. Eri asia on, tarttuuko siihen käteen vai ei. Mä tartuin, enkä aio päästää enää irti ♥

16 kommenttia:

  1. ihan älyttömän ihana teksti! :')

    VastaaPoista
  2. ootte täydellisen kaunis pari <3 ja muutenki täydellisen kauniita. i adore!

    VastaaPoista
  3. voi noora ! en kestä teitä ! aivan ihana teksti ja ihana pari. hirmusesti onnea muruli, pusipusi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos meri, oot upee tytsy! Onnee sulle ja janillekkin tulevaisuuteen, tekin ootte ihana pari! :-) ♥

      Poista
  4. voi ei noora!! sä oot aivan ihana! muistan vieläki sun ja joonaksen alkuajat ja voi ei te ootte iha täydelline pari! :) äää ootte niin sulosii! puspus :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, tiiätkö tää joonaksen kone ei näytä tän viestin lähettäjää, kertoo ainoastaan tän olevan nimellinen käyttäjä! Mua jäi häiriimään älyttömästi ketä sä oot, sillä tää ei paljasta sitä :-D Kiitos sulle kuitenkin ihan hirmusesti, sun kommentti oli ihana lukea ja tuli tosi lämmin fiilis! ps. kai sä tuut tähän vielä kommentoimaan sun nimen, jotten jää pohtimaan ikuisiks ajoiks? Hah selasin noita sun lukemia blogeja vaan läpi ja yritin sitä kautta päätellä, se kun ainoo tiedonlähde näytti olevan!

      Poista
  5. ei vitsi ootte kyl niin täydellinen pari ! onnee! <3

    VastaaPoista
  6. Oi ihanasti kirjotettu teksti! :))

    VastaaPoista
  7. oi ottepas sulosia, ja aivan älyttömän hyvin kirjotettu teksti! :) Liityin lukijaks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, sun kommenttis sai mut hymyilemään! :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)