tiistai 5. maaliskuuta 2013

AAMUPUURON SYÖNNIN TEHOSTAMISTA

IMG_6626
IMG_6683
IMG_6625
IMG_4733
IMG_6693
...nimittäin mun jaloille ei vaan löydy valmiiks täydellisiä farkkuja, se tuli taas todistettua tänään. Edes lastenpuolen 152 ei istu mulle hyvin, joka on toisinaan älyttömän turhauttavaa! Mä voisin harkita aamupuuron syönnin tehostamista, harmi vaan etten kasva enää pituutta enkä näillä näkymin leveyttäkään pahemmin. Tänään tuli istuttua ja syötyä tunti jos toinenkin - helposti niitä hujahti yläasteaikaisen kaverin kanssa neljä. Sama meininki jatku vielä täällä kotonakin, oon aivan koukussa paahtoleipiin sokerilla ja jätskillä, ja tota yhdistelmää tulee vedettyä pariinkin otteeseen päivittäin. Mikäköhän addikti mulla seuraavaks tulee näitten lukuisten kurkkujen, lettujen, poppareitten ja suklaan lisäks?

2 kommenttia:

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)