perjantai 22. maaliskuuta 2013

UUS LEMPIPAITA

IMG_9615
IMG_9571
Huomenta! Oon tällähetkellä kotona, kerrankin mä sain nukuttua pitkään ja alotettua viikonlopunkin päivää aikasemmin - tästä perjantaiskippaamisesta on tainnut tulla mulle jonkinlainen tapa viimeaikoina. Ei mikään hyvä tapa kuitenkaan. Oon liian tykästynyt erilaisiin peplum-paitoihin ja tekis mieli hakea toi joka värissä vaatekaappiin, kun kerrankin löysin tarpeeks pientä kokoa. Nyt kuitenkin nokka kohti suihkua ja laittamaan itteäni valmiiks iltaa varten, jollon ollaan lähössä tyttöjen kanssa turkuun. Voi että, mä rakastan kun viikonlopuks on kaikkea kivaa tekemistä, eikä tuu tekemisenpuutetta!

16 kommenttia:

  1. Sulla aina melkeen sama ilme :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii on :-D Mulla sattu pienenä pikku onnettomuus, minkätakia mun huulet leikattiin ja ne on ihan eri muotoset toiselta puolelta. On turvallisinta hymyillä leveesti hampaat näkyen, se epämuotosuus ei näy sillon lähes ollenkaan ja ei häiritte mua millään tavalla. "Ilmeettömissä" kuvissa näytän huulien takia taas kamalan ilkeeltä ja vittumaiselta, enkä ikinä haluu musta saavan sellasta kuvaa. Mun oman pään sisänen ongelma, vaikka ymmärrän sen olevan tylsää kattoa aina samaa ilmettä! :-D

      Poista
    2. Aij:/ ei sulla on just ihana hymy! :) ihmettelin vaa miksen voinu kommata sulle yhessä vaihees ;o

      Poista
    3. Kiva kuulla ja ehkä mä vielä joskus rohkenen laittaa tänne blogin puolelle sen mun vittumaiselta näyttävän ilmeenkin, kun en hymyile noin leveesti :-D Mut missä vaiheessa sä et voinu lähettää kommenttia? Hassua, ketään muu ei oo kertonu tollasesta ongelmasta mulle, enkä tiiä mistä toi ois sitten johtunu. No mut hyvä, et nyt toimii!

      Poista
    4. Kiva (: no viimeksi ja sitä ja sitä edellisessä postauksessa :o tie sit mikä siin oli...

      Poista
    5. Ai no en sit tiiä yhtään, mikä siinä oli! Enmä ainakaan oo mitään kommentointiasetuksia muuttanut, laitetaan bloggerin piikkiin :-D

      Poista
    6. Juu laittaa :) kävi jo mieles et oisi estänyt mua kommentoimasta tai jotain ;o mut hyvä jos et..::)

      Poista
    7. Ai no en todellakaan oo :-) Enkä mä ees oo kuullu et vois estää yksittäisten ihmisten kommentointia!

      Poista
    8. no emmiekää :) mut ihanaa ku et oo (:

      Poista
  2. ihanan värinen toi!! :-)

    http://nniiina.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Ihana paita! Mistä se on? :)

    VastaaPoista
  4. Oh dear, you are sooo beautiful!! Amazing necklace! :)

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)