perjantai 1. maaliskuuta 2013

HYVÄÄ YÖTÄ


IMG_6065
IMG_6211
Mulla soi spotifystä mun surullisin soittolista, mikä ei yhtään paranna mun mieltä tällähetkellä. Mun mielessä on tuhansittain kauniita asioita ja muistoja. Vielä puol tuntia sitten tätä postausta alottaessa mulla oli älyttömän surullinen mieli, tässävaiheessa iltaa oon kuolemassa nauruun ja ilosuuteen. Joonas päätti piristää ja puhua mun kanssa niin kauan, et kuulis mun viimein nauravan. Puol tuntia siihen meni, joka on ihan hirveesti aikaa, sillä yleensä oon jo parin minuutin päästä hymyilemässä. Ainahan se niin menee, että yhtäkkiä naama alkaa kääntyä hassuun virneeseen ja kaikki alkaa näyttää paremmalta. Puhutaan vielä tälläkin hetkellä melkein toista tuntia putkeen ja luultavasti tää loppuu siihen, että toisesta kuuluu enää vaan tasasesti tuhiseva hengitys. Hyvää yötä ihanat!

4 kommenttia:

  1. sä saat noora sun asenteellas oikeesti mulle ihan törkeen hyvän fiiliksen! mul oli tänään aikasemmin ihan sika masisfiilis, mut kun luin tän postauksen ni munki mieliala nousi ihan sairaasti :) toisten onnellisuus se vaan saa omanki fiiliksen korkeemmalle hihi!

    t. misa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä menin ihan sanattomaks, enkä mä oikein tiiä mitä mun pitäis sulle vastata. Olin tätä kirjottaessa kahen vaiheilla, et viitinkö mä ees julkasta näin alakulosena postauksen, jossa on vaan mun huonoa mieltä. Toi sun kommentti oli ihana lukea ja piristi samalla munkin iltaa entisestään :-) Sun oma asentees on ihan mahtava ja musta on harmi, ettei tunneta paremmin! Ihan parhautta täällä blogissa, et joku osaa olla vielä ilonen toisten puolesta, sitä kun tuntuu näkevän jokapäivältä yhä vaan vähemmän. Välillä käy sääliks tunnetumpia bloggareita, jotka saa jokapäivä älyttömästi kuraa niskaan ja yleensä vielä kateellisilta anonyymeiltä. Heh, tulikin vähän pidempi vastaus, mut kiitos sun kommentista ja hyvää viikonloppua! :-)

      Poista
  2. Oot tossa ekassa kuvassa (ja muutenki) ihan sairaan kaunis!

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)