sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

KAMALA KIIRE

IMG_6499
IMG_6550
IMG_6533
IMG_6564
IMG_5377
Oon koko päivän juossut edestakas turussa ja täällä kotona! Tajusin vasta eilen illalla, että äitillä on huomenna (eli siis tänään) synttärit, enkä mä oo ymmärtäny tehä yhtään mitään asialle. Eilinen yö menikin kakkua hädissään tehdessä ja siivotessa jauhosta keittiötä, jonka olin saanu ihan toivottoman näköseks. Aamulla mä heräsin aikasin jatkamaan leipomista ja yllärin tekemistä, mut pakkohan jossain on aina mennä pieleen. Nimittäin puolessa välissä ymmärsin persikoitten olevan loppu ja multa meinas oikeesti päästä itku. Olin niin kovasti halunnu yllättää äitin ja antaa sen viettää ihanan synttäripäivän, sillä se on tehny mun eteen ihan älyttömästi ja laittanu mut sen edelle joka asiassa! Onneks asiat kuitenkin järjestyy aina parhain päin ja sain kuin sainkin kaikki tehtyä just ajoissa.

En tiedä mikä siinä on ollu, että tää viikonloppu on ollu mun yks kamalimmista. Ykskään asia ei oo onnistunut tänään - tai oikeestaan koko viikonlopun aikana! Aamulla äiti yritti piristää ja vei mut vasta avattuun bikbokiin ja ongelmat alko jo siinävaiheessa. Pankkiautomaatit oli poissa käytöstä, bikbokissa ei ollu yhtäkään vaatetta pieninä kokoina ja suurin osa vaatteista oli m-l eli ihan liian isoja, mun pitkän matikan laskin hajos (huomenna on koe...), rikoin mun pari päivää vanhan taulun lasin kokonaan astuessa päälle, kaadoin kakun pakastimeen ja sen takia toinen puoli valu sinne marjoineen, unohdin mun eiliset lääkkeet, oon saanu liikaa kuraa niskaan ihan joka puolelta ja onnistunu kaikenlisäks pettymään ihan liian monessa asiassa kolmen päivän sisällä, joita mä en halua tänne netin puolelle jakaa. Jospa uus viikko tois paremman alun mukanaan!

10 kommenttia:

  1. sulla on tosi kiva blogi ja tykkään sun hiuksista! :)

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. noora älä huoli, et oo ainut kellä on ollu kamala viikonloppu.. oli meiän iskän juhlat ja näin janiaki pitkäst aikaa ni mikäs ihanampaa kuin olla koko viikonloppu kipeänä... mutta kyllä tää tästä! voi ihanainen koita piristyä! uus viikko uudet kujeet :) tsemppiä kokeeseen !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh, tyhmää ettei sullakaan ollu kiva viikonloppu. Paranehan pian meri, ettei ens viikkokin mee aliteholla sen takia! Toivotaan, että toi pöpö lähtis nopeesti sinne, mistä tulikin! :-)

      Poista
  3. Ihana blogi! ja oot hirmu kaunis! tykkään sun tyylistä! :)

    http://www.tiia-liina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistä teitä ihania tänään tulee?:-) Kiitos sullekkin hirmusesti!

      Poista
  4. voi vitsi :( Nyt vaa pää pystyyn ja ens viikkoo kohti:) Oon varma et kaikki rupee taas sujuu paremmi! ps. ihana toi sun oma kuva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta joka sana sulta, vieläkun aamulla nukutun yön jälkeen herää, ni on asiat ainakin paremmin! Sä oot ihana:-)

      Poista
  5. Wau mikä blogi! ♥ Oot super nätti ja ihania kuvia sulla täällä! :)

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)