tiistai 26. maaliskuuta 2013

KASAUTUVIA KOULUJUTTUJA

IMG_0534
IMG_0575
Kuvakaappaukset1
IMG_6590
IMG_0545
Kiirettä pitää, oon pyörinyt pää kolmantena jalkana ympäri turkua kaaoksen merkeissä. Tsemppi päällä tulevaa lukukoitosta varten, peukut pystyssä ja sata kinkkupiirakkaa odottamassa mua, ne on mun herkkuruokaa tällähetkellä. Lääkäri sano mun olevan nirso tyttö terveellisyyysasioissa ja aikoo laittaa mut tehokuurille ja seurantaan lähiaikoina. Puolet tarkastuksista suoritettu siellä sun täällä, mutta mä pidän niistä. Lääkärit on aina kiehtonu mua jollain tavalla, mä käyn monta kertaa kuukaudessa niissä. Joka kerta vastaanotolla ollessani mulla tulee isompi halu ryhtyä jatkamaan sitä samaa ammattia ja vielä joskus mä haluun auttaa ihmisiä jollain tavalla. Nähä mahollisimman monia onnenkyyneleitä sairauden selättämisen kunniaks ja elämän palaamista takas raiteilleen. Nähä kaikkensa tukevia läheisiä ja ihmisiä saamassa elämänilonsa takasin ja näkemässä huomisessa jotain ihanaa. Sen mä haluun nähä ja kokea.

2 kommenttia:

  1. Miks käyt nii usein lääkärissä, jos saa kysyä :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ongelmia kehossa ihan joka lähtöön, että joka kuukaus ilmenee uusia oireita. Syksyn mittaan on tullu ravattua silmäsairaalassa, neurologilla, yleislääkäreillä tavallisissa jutuissa ja nyt tällähetkellä käyn testeissä kattomassa oiskohan mulla verenpainetauti.. :-D
      Mut on vaan totutettu pienestä alkaen siihen, että pienemimmästäkin jutusta pitäis mennä heti lääkäriin. Ja mielellänihän mä sinne aina meenkin!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)