perjantai 15. maaliskuuta 2013

KIUKKUPEPPU

IMG_8120
IMG_8211
IMG_8116
Untitled
Sana, jota oon kuullu parin päivän sisällä muutamaankymmeneen otteeseen. Parin päivän hiljaiselo blogin puolella ja edelleen tänäkin aamuna sängystä heräs todellinen kiukkupeppu, joka päätti sammuttaa herätyskellon ja jäädä nukkumaan loppupäiväks. Kuukauden kriittisin viikko meneillään, jonka jokanen tyttö ymmärtää sanomattakin, ei tee hyvää mulle todellakaan! Mun normaalisti pitkät hermot ja pienimahasuus on täysin tuntemattomia käsitteitä tällähetkellä, ja oonkin juossut parin minuutin välein jääkaappi-sänky väliä edestakasin. Mun huoneessa näyttää kaatopaikan jäljiltä ja mä taidankin nyt heittää käyttämättömiä juttuja roskiin uusien tieltä! Kivaa viikonloppua :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)