torstai 28. maaliskuuta 2013

LOMALLA VIIMEINKIN

IMG_1106
IMG_0641
IMG_0587
2013-03-281
IMG_0623
Musiikki soi kovaa taustalla, mut me hädintuskin kuullaan sitä. Tietyissä tilanteissa, kun tekee jotain josta nauttii suuresti, mä unohdan sillähetkellä soineen musiikin kokonaan. Mulla on niin turvallinen olo olla tässä - vaan me kaks ja ikunen luottamus. Ennen nukkumaanmenoa mä saan nukahtaa hyvänyönviestiin, jonka ymmärrän tulevan ihmiseltä, joka haluu kaiken pahankin takaata vaan mulle parasta. Kaks kättä, jotka löytää toisensa niin onnellisina - kuin surullisinakin. Silmät, jotka välittää sanattomasti toisen ihmisen mielentilan. Ääni, jonka pienestäkin värinästä on oppinut tietämään paljon. Tästä mä pidän enemmän kuin mistään.

6 kommenttia:

  1. voi ku hyvän näköstä piirakkaa ja varmaan olikin (:

    VastaaPoista
  2. oot tosi kaunis ja aivan ihana asu! :) ♥

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Sulla on tosi kiva blogi ja oot nätti! :))

    http://iinajohanna.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)