maanantai 11. maaliskuuta 2013

MÄ TAIDAN PAINAA SILMÄT KIINNI TÄNÄ YÖNÄ VIRNISTÄEN

IMG_7558 IMG_7853 ASAS IMG_7569 Aamulla mä podin hiukan jotain krapulantapasta ja olinkin ihan veto pois yhteen asti päivään.
Sillon mä sain piristymisen fiiliksen ja säntäsin kiertelemään kauppoja, joka muuttu oikeestaan yltiöpäiseks juoksemiseks mun tapauksessa: nimittäin mulla oli tasan viis minuuttia aikaa bussin lähtöön, lähes täydelliset kengät satasen alelapulla varustettuna pomppas mun naaman eteen ja tilinsaldo huusi tyhjyyttään. Sormet ristissä mä toivoin äitin olevan kotona ja tilin saavan vähän täytettä, kunnes minuutin jälkeen kaupasta poistu juoksien ja hymyillen tää neiti. Kotona mua ootti mun uus lemppariruoka, jonka olemassaolon tajusin vasta muutama päivä sitten. En ookkaan pariin päivään muuta suuhun tunkenutkaan ja siitä taitaa tulla mun uus jokapäivänen herkku!

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Mäki tykkään, vaikka oonkin kuullu aika laidasta laitaan mielipiteitä noista! No, makuasia ;-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)