lauantai 2. maaliskuuta 2013

PARIN VIIKON SISÄSIÄ KUVIA PUHELIMESTA

Mä en oikein ikinä viitsi laittaa noita puhelimen huonolaatusia kuvia normaalien postauksien sekaan, joten kokosin tähän kollaaseina muutamat kuvat sieltä arkistoista! Ja onhan tää vaihtelua niihin ikuisiin järkkärillä otettuihin postauksiin. 
polarooiid
polarooiid1
polarooiid2
polarooiid3
Mun tää päivä kuluu kokonaan koulujuttujen parissa, ens viikolla kolme koetta (miten on mahdollista, että ne kaikki kolme on just mun heikoimpia aineita?!) ja maanantaiks pitäis olla kirjotettuna vielä muutama essee. Oon alottanu lukemisen jo kymmeneltä aamulla ja alan jo tässävaiheessa olla melkosen poikki tankkaamaan noita samoja juttuja kerrasta toiseen, eikä mua yhtään lohduta se, että luettavana on vielä 1500 sivua pelkkää teoriaa! Ensviikon perjantaina voin vasta ottaa rennosti ja no, alottaa elämisen koulujuttujen ulkopuolellakin :-D

4 kommenttia:

  1. eikös sul oo maanantaina fyssa2 koe? :O ku mull ainaki on... :D ihania kuvia! Etenki toi vika oikeel :'D mut heii tsemppiä kokeisiin :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on mulla, oon kerinny lukea vast kolmos kappaleeseen asti, pian tulee tosiaan kiire! Ja kiitos, sitä tosiaan tarvitaan. Tsempit sullekkin, et menis koe tälläkertaa läpi hyvin tuloksin ;-)

      Poista
  2. kiitos! :) ja hyvää numeroo saa toivoa, aika kovastikki... kuha vaa pääsis kurssin läpi!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, pitäis vaan jaksaa olla naama kirjassa kiinni, niin kyllä se numerossa näkyis :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)