maanantai 22. huhtikuuta 2013

ARJEN RAKASTAJA

mm
lalalal2
s
uuus2
alaas
Fiilis mitä parhain, miljoonia rästihommia tekemättä ja mä hymyilemässä ilosena tästä päivästä. Oon alkanu rakastaa aamu kuudelta olevia herätyksiä entistä enemmän, kun muistan jokaikisen koulussa olevan ihanan ihmisen, joitten takia mä joka aamu päätän sinne mennä. Yläasteella tää ois vielä ollu ihan mahoton yhtälö ja tuli vietettyä peiton alla lämpimässä päivä jos toinenkin. Aamubussissa mä istun viitenä päivänä viikossa sen ihanan valkohiuksisen mummon viereen, joka hymyilee mulle aamu aamulta kirkkaammin. Kuvausreissuja, jotka on saanu uutta intoa ja fiilistä muhun. Älyttömästi vielä inspiksiä, josta jokaikisestä haluun mun seinälle kuvan mun muuttaessa omaan kämppään tulevaisuudessa. Onneks aika ei taida ikinä loppua kesken - tai ei ainakaan mun päässä oleva aika, joka on mitotettu riittämään vielä pitkälle!

6 kommenttia:

  1. eiikä oot niin söpö ! <3

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia! sulla on muutenkin tosi kivoja vaatteita, ja tosi mahtavaa et postaat näin usein!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääk, kiitos paljon sun ihanasta kommentistas, joka sai aikaansa pientä hymyä naamalle!:-)

      Poista
  3. Kivoja kuvia :) Ja ihanat housut!!!

    http://stylebyidamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)