maanantai 1. huhtikuuta 2013

EPÄONNISTUNUT APRILLIPÄIVÄ

IMG_1346
IMG_1337
Koko näytön kaappaus 1.4.2013 134537
IMG_1370
IMG_1210
Iltapäiviä ja hyvää huijauspäivää! Toivottavasti ootte onnistuneet höynäyttämään teiän läheisiä vähän paremmin, kuin mä. Nimittäin päätin laittaa facebookkiin vaan joonaksen nähtäväks ton kuvassa näkyvän statuksen, enkä tienny et facebook ilmottaa siitä sille henkilölle. Se yritys meni samalla siinä :-D Mä en oo lomalla koskenutkaan järkkäriin, vaan antanut sen lähinnä pölyttyä lattialla ja nääkin kuvat on lähinnä tältä päivältä. Mun loma ei ollu ihan toivotunlainen, mut jos jotain positiivista haetaan nin vastoinkäymiset kasvattaa ja opettaa tulevaisuudessa. Ainakin toivottavasti! Huomenna on paluu koulunpenkille ja heti sinne tullessa enkun koe nenän edessä. Mä nappaan nyt lähimmät kirjat ja alan päntätä kielioppia, toivotaan että tälläkertaa menis puhtaasti läpi.

12 kommenttia:

  1. haha vähä ois ollu hyvä toi aprillipila XD onks tän sun blogin nimi btw noora-annika?

    VastaaPoista
  2. oot tosi kaunis ja aivan ihana blogi! :-) ♥

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Hihii,kiva pila;) ite sain huijattuu perhettä että oon kipee...ja sitten poikaystävälle sanoin aika ilkeesti et "vihaan sua" nii se oli heti sillee et miks oon vihanen...niin sanoin et "aprillia, rakastan sua.." :D:D: hihii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, osaan vaan kuvitella sun poikaystävän ajatukset miettiessä sun vihan syitä :-D

      Poista
  4. Mikä kamera sulla on :D?

    VastaaPoista
  5. Pääsit kymmenen parhaan blogin joukkoon, käy kurkkaamassa :-) !

    http://party-inmyhead.blogspot.fi/2013/04/lempiblogit-top-10.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua, kiitos ihan hirmusesti! ♥

      Poista
  6. Sulla on tosi ihana blogi ja oot kaunis! (:

    http://jebajeejee.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)