perjantai 5. huhtikuuta 2013

HENKINEN RYHDISTÄYTYMINEN

IMG_2370
IMG_2534
IMG_2389
IMG_2548
Tää päivä on ollu myöhään nukkumista ja täydellisyyttä hipova, vaikka mun lempparimurot olikin aamulla loppu ja kaapista ei löytynyt mitään mieleistä syötävää. Koko viikko on ollu täynnä shoppailua päivittäin, on turhauttavaa kun suomen isoin H&M avattiin ihan mun koulun viereen ja siellä on tullu vietettyä kiitettävästi aikaa. Tänään käytävällä kuultiin ilonkiljahduksia ja nähtiin mut laskemassa viis senttisiä yhteen, jotta saisin rahat riittämään ihanaan sattumalta törmättyyn mekkoon. Tuli siinä käytyä kavereita yksitellen läpi ja mietittyä soittoa äitille. Vartti ennen tunninalkua juoksin kuitenkin pää punasena ulos koulusta saadessani mun viis senttiset riittämään ostamaan sen ihanan mekon! :-D Blaah, välillä tuntuu mun onnellisuuden olevan lähinnä materialistista. Jottei koko päivä ois ollu pikkuriikkisen vailla ihanuutta, käytiin äitin kanssa vielä pyörimässä kaupungilla - kolmatta kertaa tälläviikolla. Nyt mä ryhdistäydyn ja aion olla pihi. Ainakin loppuviikon.

2 kommenttia:

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)