lauantai 6. huhtikuuta 2013

HUONEEN TÄYDENNYSTÄ LUVASSA

IMG_0650
IMG_2554
IMG_2597
Niinkuin mä viime postauksessa jotain vihjailin, niin muutin tänään yksikseni tohon piharakennukseen. Intopiukassa juoksin koti-möksä väliä lähemmäs viis tuntia raahaten tavaroita yksitellen, kun ei mun voimat tuntunu parempaankaan riittävän. Innostuneena takaperinjuoksu päätty pihan isoimpaan mutalätäkköön hiukset ja vaatteet yltäpäältä mudassa ja naama leveessä naurussa. Iltaa kohti repäsin vahingossa seinästä tangot irti, kiipesin ajatuksissani mun vaatekaapin sentin paksusen kepin päälle saadakseni kuvan tästä huoneesta ja kaikki petti alta...Toi on nyt kahessa osassa ja jotta ei nyt liian vähällä oltais päästy niin verhontangot tippu mun päähän viis kertaa putkeen ja viimisellä kerralla oli aistittavissa lievää turhautuneisuutta ja vittuuntuneisuutta. Ehkä ois parempi mun mennä nukkumaan, etten kerkii rikottaa enää mitään!

4 kommenttia:

  1. haha, kaiken ton vaivan näkemine oli varmaa sen arvost! toi huone näyttää ainaki mun mielest sairaan siistilt! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no toi takatalvi tais pilata mun muuton nyt kokonaan, kun en voikaan muuttaa vielä :-D Blaah toivotaan ton valkosen maan sulavan pikimmiten pois ja kiitos meri:-)

      Poista
  2. Ihana sisustus! Just tommone mökkimäinen :)

    http://ruusukerottaa.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)