torstai 11. huhtikuuta 2013

JUST A BAD DAY NOT A BAD LIFE

joonasröökisanna1
IMG_3570
joonasröökisanna2
IMG_3556
Mä en yleensä tuu tänne kirjottelemaan huonoina päivinä, sellasina päivinä tekis mieli pysyä mahollisimman kaukana tästä kirjotuspohjasta. En kuitenkaan tiiä ollenkaan miks just nyt tulin tänne päivittelemään fiiliksiä. Tuntemattomat tytöt hymyilee mulle aamusin bussissa, koulussa ja kadulla kulkiessa ja mä hymyilen niille takasin entistä leveemmin. Äiti tekee mulle kahesti päivässä lämpimän ruuan, eikä mun tarvii koko kuukautta venytellä viis senttisten kanssa. Mulla on vieressä ihan mahtavat kaverit, jotka jaksaa aina piristää tällasina päivinä ja tsemppaa tulevaan. Tuntuu pahalta, miten paljon hyvää mulla on ympärillä, ilman että oisin ansainnu sen jollain tavalla. Uus koulu on tuonu mukanaan ihan uskomattoman ihania ihmisiä, jotka taas tänään jakso osottaa sen parhaalla mahollisella tavalla ♥

2 kommenttia:

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)