torstai 18. huhtikuuta 2013

KATSAUS PUHELINKUVIIN

Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
mansikkaa
Untitled
Koko näytön kaappaus 18.4.2013 193951
Koko näytön kaappaus 18.4.2013 185244
Untitled
Untitled
Oon viettänyt tän päivän tosi laiskoissa merkeissä ja tulin pitkästä aikaa koulusta suoraan kotiin, eikä mulla sen takia oo minkäänlaista materiaalia järkkärissä. Koulussa on kuultu ilonkiljahduksia enkun läpäsemisen kunniaks ja oltu tyytyväisiä itteensä. Samaan aikaan podettiin ärsytystä kemian kokeen vuoks, johon luin ihan hulluna. Yks asia jäi kuitenkin lukematta, nimittäin kokeen alussa oleva "Vastaa 6/8" ja allekirjottanut vastas jokaikiseen. Numero tippu numerolla tai kahella sen vuoks ja vaikka mä yleensä oon tosi tyytyväinen mun numeroihin, laitti se 7 lukion panostetuimmasta kurssista oikeesti ottamaan päähän. Nyt oon just tullu saunasta kasvo-ja hiushoidon jälkeen. Ah, mikä fiilis illan blogeja lukien ja levy suklaata vieressä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)