tiistai 9. huhtikuuta 2013

KAUAN OOTETTU PAKETTI POSTISTA

IMG_3214
JEEEEEE!
IMG_3183
Eilisessä postauksessa mä kerroin käyneeni hakemassa postista muutamat paketit. Tilasin viime viikolla yhet kauan himoitut rintsikat, nimittäin niiteillä varustettuina! Oon ettiny kissojen ja koirien kanssa niitä täältä suomesta, lähes tuloksetta. Vihdoin kuitenkin tärppäs, enkä miettiny kahta sekuntiakaan klikatessani nää kotiovelle. Nää saapukin samalla viikolla ja tän illan oon miettiny asukokonaisuuksia ainoastaan noitten ympärille. Täyttä rakkautta

Ps.Jos alennuskoodit kiinnostaa näihin tai muihin tuotteisiin hersecretin sivuilta, niin KLIKKAA TÄTÄ, niin saat muutaman euron hinnoista pois!

6 kommenttia:

  1. haha aika mageet! mitäs sun vanhemmat oli noista mieltä XD ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekki tykkään paljon noista! En tiiä vielä äitin mielipidettä, en oo kerinny käydä näyttämässä näitä sille. Luultavasti sieltä kuuluu taas naurua, sillä äiti ei oo oikein ikinä ymmärtäny tätä mun tänhetkistä niittikuumetta ja sitä, miten raahaan toinen toistaan omituisempia uusia juttuja kotiin :-D

      Poista
  2. missä meinaat käyttää noita ? eiks noi tuu vähän oudosti paidan alta jos sitä meinasit ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Missä vaan, kunhan ilmat vaan tästä lämpenee :-) Ja nää ei itseasiassa näy paidan alta ollenkaan, koitettiin eilen ihan kokeilumielessä ja hämmästyttiin lopputuloksesta! Tottakai vois jonkun kireen paidan alta näkyy selkeestikkin, muttei noita mun mielestä oo ihan tarkotettu minkään kireen topin alle.

      Poista
  3. Oijoi, noi on kyllä niin hienot! :) Itelläkin on noi niittiliivit hankinnassa mutta vielä ei oo tullu sopivia vastaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä:-) toivottavasti löydät kivat lähiaikoina, jotka ois sulle mieluset!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)