sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

KESÄFIILISTÄ HAVAITTAVISSA

leppäkarii IMG_4581 IMG_4572 IMG_4568
Taas semmonen päivä takana, jolloin hymy puskee jostain sisimmästään. Kuvailupaikkojen ettimistä ja edestakas ajelua kodin ja muidenkin paikkojen välillä. Mä jouduin luovuttamaan avaimet mun kyytiläiselle, sillä ois kuulemma turvallisempaa niinpäin ajaessa. Ajatus kulkee hitaammin kuin järki, enkä mä tällähetkellä kykenis mihinkään loogiseen toimintaan. Oon ihan rättipoikki ja nyt tekis mieli painua saunan kautta nukkumaan, mut taidan siihenkin olla liian laiska! Äsken mä en ees jaksanu tehä ite leipää, vaan huutelin pikkusiskolle, jos se tekasis jättileivän kymmenellä palalla juustolla. No, käteeni mä sain leivän jossa oli kunnon kerros voita ja valehtelematta neljän sentin paksunen juustokimpale... Se pieni ei kuulemma ollu löytäny juustohöylää, eikä viittiny tuottaa mulle pahaa mieltä! Oivoi, on ne pikkusiskot kuitenkin niin ihania ♥

6 kommenttia:

  1. Ihanan keväisiä kuvia! :) Oot niin kaunis!! <3

    http://hi-im-emma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia ! mistä noi housut on ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Cubuksesta kuukaus takaperin, en tiiä löytyykö niitä vielä sieltä :-)

      Poista
  3. hahaa aika hauska et oli laittanu juustoo leivälle tuolleen mut onne siskot ihanii <3 ihanan iloinen oot kuvissa ja housut <3 (:

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)