maanantai 29. huhtikuuta 2013

KUN SILMÄT EI PYSY ENÄÄ AUKI

IMG_3928
IMG_3208
IMG_4775
IMG_7209-002
IMG_5003
...ja mä toivon kerkiiväni julkasta tän postauksen ennen sitä! Ihanaa päästä vihdoin kotiin, tää päivä on tuntunu niin pitkältä ja väsyttävältä, että tekis mieli vaan kaatua sängynpohjalle. Oon koittanut kirjottaa tätä puhtaaks kymmeniä kertoja ja siltikin tää tuntuu tänään mahottomuudelta. Jos mä voisin valita yhen sanan kuvaamaan tätä päivää, se ois järkyttävä. Järkyttävät sivuvaikutukset lääkkeistä, järkyttävä fiilis ja järkyttävä havahtuminen. En tosiaan voi jatkaa tän lääkkeen syömistä ja äsken pakkausselostetta lukiessa huomasin, ettei mulla ees riitä ikä tähän myrkkyyn vielä moneen vuoteen. Multa lähti muisti aamupäivältä kokonaan, eikä se oo valitettavasti vieläkään palautunut normaalisti. Ahistuneena mä päätin lopettaa tän lääkkeen syönnin, ei kai nää muistinmenetykset, painonlasku tai yliherkkyys oo kellekkään hyväks - varsinkaan mun läheisille, sillä en tosiaan haluu olla mikään kiukkupeppu heille. Jottei tää postaus ihan valitteluiks menis, niin on mulle sentään tapahtunu jotain kivaakin tänään. Sain soiton yllättäen, et kiinnostaisko mua duunipaikka koulun ohella! Onko tässävaiheessa vielä vaikeeta arvata, että mitä mä vastasin? :-D

8 kommenttia:

  1. ihana kuva susta ja poikaystävästäsi <3 sie varmaa suostuit tuohon duunipaikkaan ::)

    forangelseyes.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. pitäiskö ton otsikon olla "kun silmät ei pysy enää auki" eikä kii ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ups, oonkohan mä samalla unohtanu aivotkin jonnekkin...:-D luin ton otsikon vielä moneen kertaan läpi, eikä mulla missään vaiheessa tullu ees mieleen, että siinä ois jotain väärin. Kiitos tarkkasilmänen, käyn korjaamassa sen!

      Poista
  3. Onnea työpaikan johosta!

    VastaaPoista
  4. Siis mitä lääkkeitä käytät ja miksi ? D:
    Oot yks kauneimmista ikinä!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No migreenin estolääkitystä päivittäin (tää on se kamala myrkky, josta mulle tulee kaikki sivuvaikutukset), täsmälääkettä ja sit luultavasti pian alkaa verenpainelääkitys ja tulee vielä yks lääke lisää :( Mut mun on luultavasti pakko vaihtaa toi estolääkitys, se vie multa muistin ja ilosuuden ja tuntuu, että oisin ihan känkkäränkkä ja itkupilli kokoajan ton lääkkeen käytön aikana. Voi sä oot anonyymi ihana, mulla on ollu ihan kamala päivä kipeenä kotona ja tää piristi tosi paljon, kiitos! :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)