torstai 4. huhtikuuta 2013

KUULUMISIA

IMG_2307
järkkäririkki
IMG_2310
IMG_1757
IMG_1139
Viimepäivät on verottanu mun kukkaroa aikatavalla ja päätin pitkästä aikaa kuvata muutamat lempparijutut, jotka on tarttunu mun mukaan. Noi shortsit pääsee kyllä varmasti monet kerrat jalkaan kesällä, niin mukavat ne on päällä! Lähiaikoina on sattunut ja tapahtunut älyttömästi ja päätinkin tulla kertomaan tännekkin suuntaan ne kivat jutut. Mä jännitin talvella, että pääsisinkö yhen hakemuksen perusteella minnekkään kesätöihin ja no, edellispäivänä sain myöntävän vastauksen kesätyttönä. Nyt on muutama huoli taas vähemmän hartioilla kannettavaks. Sain myös muutamalta firmalta kivoja viestejä, joihin mä vastasin myöntävästi. Tuutte kuulemaan lisää ihan lähiaikoina, mä pidän siitä huolen! Ja hei, nyt kun ulkona alkaa näyttää keväältä niin pitää toivottaa teille kaikille ihanaa kevättä :-)

8 kommenttia:

  1. Ihanat shortsit! Itekin pitäis lähtee shoppailemaan kesävaatteita pikkuhiljaa. :) Sulla on muuten tosi kiva blogi ja oot hirmunätti! C:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään niistä hirveesti! Haha, pidä kiirettä ettei koot kerkii loppua kesken, kuten niillä tapana on :-D

      Poista
  2. aivan yli ihana blogi sulla, rakastuin kyl totaalisesti :)

    VastaaPoista
  3. En kyl ymmärrä miten kaikki saa kesätöitä paitsi mä.. :D Mutta onnea sen johdosta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh, asutko sä missäpäin? Nimittäin jos oot täältä lähistöltä kotosin, niin täältä tuppukylästä löytyy taatusti vielä jotain vapaata hommaa! Tai jos ei mistään enää tässävaiheessa löydy, niin voithan sä käydä kyselemässä MLL tai seurakunnalta jos niiltä löytyis? Tai jos sielläkin on täyttä ja lapset kiinnostaa, niin koita vaikka jollain lastenhoitoapu-ilmotuksella kaupan seinältä :-D Toivottavasti sä nyt jotain saisit kesän varalle, tsemppiä!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)