tiistai 16. huhtikuuta 2013

PIENELLÄ POPPOOLLA

IMG_4074
IMG_4021
mellisonjaemmasanna ja ankku1
IMG_4078
Aika valuu kovaa vauhtia eteenpäin ja mä huomaan siitä olevan pitkä aika, kun mä viimeks muutamaa näistä tytöistä näin. Ikävä oli jo kova - mut niin oli myös nälkä meillä neljällä! Ruokapaikkojen metsästys on porukalla yhtä tuskaa, vaikka ihan turun keskustassa oltiinkin. Mä taidan olla ainut meistä, joka ei suostu koskemaankaan hesen tai mäkin ruokiin.. Onneks kuitenkin loppujenlopuks päästiin syömään masut pinkeiks ja puhumaan lähes vuodentakasia kuulumisia! Tämmösiä päiviä vois olla useemminkin, eikä tosiaankaan näin harvoin, kun saadaan vapaat päivät sopimaan keskenämme :-)

4 kommenttia:

  1. ihana asu sulla vaikka siitä ei paljoa näykää! varsinki toi nahkaliivi :)

    ps. jos vähääkään kiinnostaa käykää osallistumassa Chicnova.comin lahjakortin arvontaan! :)
    http://dreamsofida.blogspot.fi/2013/04/chicnovacom-arvonta.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iso kiitos :-) Ja voin mä itseasiassa käydä tsekkaamassa!

      Poista
  2. se on kyl tosi ihanaa et näkee kavereita joita ei voi nähä nii usein..:/ <3
    hihi, hesen/mäkin ruoka ei ole kyl tosiaa mtn parasta xp

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeessa oot! Ja jep, mä en oo kans ikinä ymmärtäny hesen tai mäkin päälle ollenkaan. Mieluummin oon syömättä tai pakolla vedän yhet pienet ranskikset :-D:-D on niitä parempiakin ruokapaikkoja maailma täynnä!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)